wtorek, 11 lipca 2017

Witam,
dzisiaj krótki post na życzenie mojego obserwatora pana Damiana J. Oglądał mojego bloga i napisał, żebym zrobiła zdjęcia kotów. Pomysł przyjęty! Zaczepiłam kilka kotów podwórkowych na moje szczęście żaden mnie nie podrapał.  Trzy zdjęcia mam ze swojego archiwum. Muszę od razu Was przeprosić bo teraz pewnie rzadziej będę pisała ale przez pracę i przygotowania do konkursu plus podłapałam jeszcze inne zlecenie na zdjęcia także nie wiem w co ręce włożyć. Liczę jednak na Was kochani, że dalej będziecie mnie wspierać i tu zaglądać oraz proszę piszcie więcej komentarzy. A dla pana Damiana jeszcze raz dziękuję za pomysł, mam nadzieję, że koty się spodobają i przesyłam gorące pozdrowienia. Bierzcie przykład i również piszcie do mnie co mam fotografować a teraz zapraszam do oglądania.

Całuję Was i pozdrawiam :*








 

2 komentarze:

  1. Fajnie, że mogłem Cie zainspirować. Świetne zdjęcie i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, cieszę się, że zdjęcia przypadły do gustu i czekam na kolejne propozycje.

    OdpowiedzUsuń