poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Żubry w Kiermusach, Tykocin i występ zespołu Bailar

Kochani moi,

Witam Was po dłuższej nieobecności ale mam zbyt wiele obowiązków na głowie i z postami krucho ale mimo paskudnej pogody stwierdziłam, że w końcu powinnam coś zamieścić a, że wrócił mój brat z Niemiec to miałam kompana na zwiedzanie :) To, że oboje kochamy Podlasie skłoniło nas na wycieczkę. Wybraliśmy się do miejscowości Kiermusy - kolonia wsi Nieciece. Znajdują się tam takie obiekty turystyczne jak zagroda żubrów, pokryty strzechą domek Rasputina czy też zamek Jantarowy Kasztel z XV wieku. Niestety Zamek był zamknięty i nie mogłam zrobić zdjęć od środka. Później powiem szczerze, że musieliśmy zajechać do Tykocina bo pluła bym sobie w twarz i okropnie żałowała, że nie odwiedziłam miejsca, które kocham. Trafiliśmy akurat na Tykocińską Biesiadę Miodową, którą prowadził  Ryszard Doliński aktor z filmu "U Pana Boga za piecem", który wcielił się tam w rolę Pana Śliwiaka właściciela dyskoteki Panderoza. Był przebrany w strój szlachecki, jednak i tak go poznałam :) Ogólnie to muszę się skromnie pochwalić, że jak ujrzał mnie ze sceny z aparatem w ręku to poprosił o zrobienie zdjęć uczestnikom konkursu na najlepszy miód. Także moje fotograficzne ego wzrosło :) i Tykocin pokochałam jeszcze bardziej. Mimo deszczu miejscowi dopisali, można tam było spróbować miodu, chałwy, serów, różnych gatunków alkoholi (piłam piwo o nazwie Wilczy dół) czy chleba z ziemniaków. Zapoznałam Pana Artura Matyszczyka, który posiada własną pasiekę, mam od niego przepyszne miody i zaprosił mnie na imprezę w Kurowie, gdzie też będzie miał swoje stoisko. Na koniec wystąpił zespół Bailar z Białegostoku i śpiewali wprost cudownie. Zachwycili publiczność, polecam serdecznie ich na wesela, festyny grają same skoczne piosenki typu "La bamba", "Twist" czy też polskie utwory jak "Byłaś dla mnie wszystkim" i "Daj mi tę noc" spisali się świetnie i widać, że robią to co kochają :) Jestem zadowolona z dzisiejszego dnia, wróciłam przemoczona ale było warto.  A teraz zapraszam do oglądania. 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz