niedziela, 26 listopada 2017

Konferencja "Wsparcie Uniwersytetów Trzeciego Wieku na Podlasiu"

Witajcie kochani,

Tak wiem, dawno tu nie zaglądałam ale czasami praca i brak czasu na nic nie pozwalają :( Na szczęście w ten weekend miałam zaszczyt być na Konferencji Wsparcia Uniwersytetów Trzeciego Wieku, którą organizował Instytut Działalności Publicznej z Józefowa pod kierownictwem Pana Adama Zygmunta Młotkowskiego i Pani Anny Marii Buchmiet. Impreza ta odbywała się w miejscowości Boćki na Podlasiu. Co prawda ja tam pełniłam tylko funkcję fotografa, mimo tego jestem ogromnie dumna, że mogłam tam być i poznać tak wspaniałych ludzi. Jeżeli chodzi o samą imprezę była to inauguracja Uniwersytetu w Boćkach, rozdano tam indeksy dla studentów Uniwersytetu Trzeciego Wieku a także miejscowe zespoły mogły pochwalić się swoimi talentami muzycznymi, tanecznymi a także aktorskimi. Było zaproszonych tam wielu znakomitych gości jak Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego - Jarosław Gowin, Biskup diecezji drohiczyńskiej - Tadeusz Pikus, Poseł na Sejm - Jacek Żalek, Poseł na Sejm - Zbigniew Gryglas, Wojewoda Podlaski - Bohdan Paszkowski czy też doradca Wiceprezesa Rady Ministrów - Stanisław Derehajło. Nie sposób wymienić wszystkich bo lista była naprawdę długa ale z pewnością możecie sobie wyobrazić jakże to było ciekawe wydarzenie. Ja z kolei chciałabym podziękować Pani Marcie Tymińskiej - Malinowskiej  prezes GOK-u w Boćkach za ciepłe przyjęcie, wsparcie i przyjazną atmosferę. Dziękuję również jej współpracownikom a także zespołowi Klekociaki  oraz seniorom z Uniwersytetu za niezapomniane wrażenia. Mam nadzieję, że Boćki będą dalej się rozwijać i odnosić sukcesy a ja teraz załączę kilka zdjęć abyście mogli chociaż przez moment przenieść się na konferencję.  



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz